top of page
VERZENDEN EN RETOURNEREN
versie van 23/09/2023

 

ADK Holding BVBA, handelend onder de naam Purabeau
Kempenlaan 57, 2300 Turnhout (BE)
BTW BE0841.480.047

KVK 0841.480.047

 

U kan ons bereiken telefonisch op 0478 389 373 of via mail info@purabeau.be

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor een verzending in een B-Post afhaalpunt kost dit in België 5,60 euro.

Voor een verzending op je (thuis)locatie kost dit in België 8,10 euro.

Is er  gratis verzending?

Vanaf aankoop van 250 euro aan goederen is de verzending gratis (niet te combineren met diensten of online producten).


 

Kan ik goederen terugsturen?

Ja dit kan, m.u.v. gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen, artikelen waarvan de verpakking geopend of beschadigd werd waardoor deze niet meer als nieuw kunnen worden verkocht, alle voedingsmiddelen & voedingssupplementen, producten die op maat / bestelling werden aangemaakt.
De retourzending moet schriftelijk doorgegeven worden met de reden van de retour, binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is deze definitief. De termijn begint op het moment van levering door de koerierdienst.​


 

Hoe zend ik goederen terug?

Goederen dienen in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde toestand en voldoende gefrankeerd, met vermelding van uw ordernummer. Enkel de verkoper beoordeelt of voldaan wordt aan de voorwaarden tot terugname en beslist over terugbetaling.
Dit gebeurt na schriftelijke overeenkomst, op kosten van de koper en binnen de 14 dagen na melding van het retour. Je dient te kunnen bewijzen dat de geleverde goederen tijdig zijn teruggestuurd, door middel van een bewijs van postbezorging.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld terug? 

Als de retourzending aan de voorwaarden voldoet, zorgt Purabeau er voor dat binnen 14 dagen na goede ontvangst van de goederen, het volledige aankoopbedrag aan je wordt terugbetaald. De portkosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper.
Het aankoopbedrag wordt via de oorspronkelijke betaalmethode terugbetaald.

Mijn verzending is beschadigd aangekomen, wat nu? 

De klant verbindt zich ertoe de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren en ons binnen de 24u op de hoogte te stellen van enige schade. Dit kan via email, met een foto's* van het beschadigde artikel erbij. Gooi nooit de postverpakking weg voor u heeft vastgesteld dat uw bestelling in goede staat is. Retourzendingen dienen altijd in overleg te verlopen, stuur dus ook nooit een zending op eigen initiatief terug.


*Foto's maken van jouw pakket:

- als dit gesloten is en je duidelijk de verpakking en verzendigslabel kan zien

- als dit open is en je duidelijk de items in de verpakking kan zien

- als je het item of de items eruit hebt gehaald en de beschadigde elementen kan zien.

Purabeau kan een klacht indienen bij B-Post, maar dit moet binnen de 7 werkdagen gebeuren.
Meer informatie: https://www.bpost.be/nl/faq/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-bij-verlies-beschadiging-niet-bezorging-van-mijn-pakje


Mijn verzending is niet aangekomen of verloren bij B-Post wat nu? 

Purabeau kan een klacht indienen bij B-Post.

Stuur ons een mailtje met de status van uw pakket en wij kijken het na en nemen contact op met B-Post.

bottom of page